vector utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Tarife practicate

Comision de succes: minim 1.500 euro sau 3-6 % din pretul final de vanzare al imobilului, valoarea procentului fiind agreat in functie de nivelul de performanta ales 

De ce să apelezi la un profesionist, un consultant imobiliar atunci când iți vinzi locuință? Ce iți poate el oferi, de ce ai plati o suma atât de mare de bani pentru serviciile lui, nu iți poți pune oare anunțul pe un site și să vinzi singur proprietatea? Sunt întrebări legitime și este normal atâta timp cât nu înțelegi avantajele unei asemenea colaborări, să nu te îndrepți către ea.

 O să iți explic pe scurt care sunt avantajele și ce face un consultant imobiliar pentru a ți le obține.

 Atunci când vinzi, te interesează să obții un preț cât mai mare iar tranzacția să se desfășoare în siguranță. Ca vânzător nu trebuie să fii preocupat de cât plătești unui consultant imobiliar să iți vanda proprietatea, ci de suma pe care el ți-o poate obține și de perioada în care o poate face. Este mai important să o vinzi singur, cu un efort mare și mult timp pierdut la 100.000 euro, să spunem sau să delegi pe cineva să se ocupe și să iți obțină 110.000 euro? În contextul asta, mai este important daca valoarea comisionului este 2,3 sau 6%? Profesioniștii din domeniu își cunosc foarte bine competentele și plus valoarea pe care o pot aduce în cadrul unui proces de vânzare și nu vor negocia valoarea serviciilor pe care le pot oferi. Important este să ajungi să îi cunoști și la finalul unei experiențe imobiliare, vei înțelege cu adevărat de ce își merita cu prisosință plata serviciului lor.

 Acum să iți spun ce pot face eu pentru a te ajuta în procesul unei vânzări:

 1. Voi face o analiza de piață, voi stabili prețul maxim de vânzare pe care îl putem obține, intervalul de timp în care se poate face vânzarea și iți voi oferi detaliat argumentele pentru a putea lua împreună cea mai buna decizie.

 2. Vom stabili de comun acord daca vom începe sau nu colaborarea. Un profesionist nu va accepta niciodată un contract de vânzare pe care nu îl poate duce la bun sfârșit, în termenii agreați.

 3. Vom face o verificare a actelor pentru a ne asigura că suntem pregătiți pentru vânzare.

 4. Voi face un plan de marketing eficient pentru a diferenția proprietatea ta de celelalte oferte din piață. Nu voi intra în detalii ci voi enumera pe scurt etapele: pregătirea proprietății (home staging) pentru realizarea pozelor profesionale și a turului virtual 3D, eventual filmare/ Promovarea pe cele mai importante canale de promovare online și offlline astfel încât proprietatea ta să fie vizibila pe tot parcursul procesului de vânzare-imobiliare.ro, Anunțul.ro,storia.ro,olx.ro,wizmoz.ro,homezz,lajumate,etc./ Invitație la colaborare către cei mai buni agenți colaboratori care lucrează în zona/ MLS/ Canale proprii, invitații în cadrul evenimentelor de networking

 5. Calificarea clienților fiindcă nu ne dorim turism imobiliar sau vizite din partea celor care nu își permit proprietatea și nici semnarea unor promisiuni de vânzare către un client care până la urma nu vă reuși să cumpere proprietatea

 6. Monitorizarea activa a concurentei din zona și informarea ta pentru a știi mereu cum ne situăm din punct de vedere calitate/ preț cu restul ofertelor din zonă.

 7. Feedback constant/ transparenta, deoarece este important să știi care sunt demersurile făcute pentru vânzarea proprietății tale.

 8. Negocierea cu potențialii cumpărători. Este important să vinzi la cel mai bun preț

 9. Încheierea tranzacției.  Semnarea contractului de vânzare și încasarea prețului. În cazul unei vânzări cash, procesul poate fi mai scurt dar ne vom asigura că se desfășoară în siguranță și fară agrearea unor clauze dezavantajoase iar în cazul unei vânzări cu credit ipotecar voi supraveghea întreg procesul de acordare a creditului și voi facilita urgentarea procedurilor. Voi fi alaturi pe întreagă durata a vânzării și vom beneficia de aportul echipei mele ce include cadastrist, notar, broker de credite și a experienței mele de peste 10 ani pe piață imobiliara.

 Poate nu ți-am spus, dar plata serviciilor o faci doar în cazul în care tranzacția se finalizează. Nimic pe parcurs, intermediar ci doar atunci după ce banii rezultați în urma vânzării se vor regăsi în contul tău. Așa am lucrat din prima zi de funcționare și mi se pare dovada cea mai importanta a încrederii pe care o am în expertiza mea și în rezultatele serviciilor pe care le pot oferi. Și că bonus vei primi muult mai mult timp liber pe care îl poți petrece cu cei dragi fiindcă vei putea delega vânzarea proprietății tale unui profesionist .